genom brott på bloggen ...
Hejsan svejsan!

Okej, tillbaka här igen nu :)
Var ett tag sen jag skrev, men kände att jag var tvungen att vila lite.
Hänt skit mycket sen sisst ;o
vet inte äns när jag skrev sisst... ;$
Men jag ska faktiskt ta att bli bättre eftersom jag fått endel klagomål på att jag inte skriver mer hehe :p
Men skit samma.
Nu är vi mitt inne i påsklovet här i Flen och det här har vart det bästa så länge jag kan minnas.
I helgen var jag med vännerna typ och chillade var rätt skönt.
På söndagen städade jag och gjorde om i rummet (Yyy'
I måndags var jag med bästa Elli och efter städade jag klar.
I tisdags kom älsklingen, vi hade skit kul :)
I onsdags kom han igen, vi körde typ fifa och massor med annat :)
Idag äre torsdag och jag har sovit, träffat Linn och sen endel andra saker.

Jag ska typ börja packa nu innan det är försent xD
I morrn drar vi på örebro cupen (Yyy'
Ska bli fett med najjs jue :D
Och vi ska vinna!


Som sakt måste killa nu, ni får ha det så bäst och vi hörs på söndag igen :)
då ska jag berätta om helgen ;$


// CIAO

ps: kommer säkert en ny design snart igen :)

Älskar dig Josef, du e mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

hehe :D klart ni ska vinna :O Ni är ju bäst :D <3 Lycka till <3

2010-04-08 @ 23:28:33


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0