En vecka kvar...

Nu så var det måndag igen och bara en vecka kvar tills man står i skolan igen.
Ursh inget man längtar till, önskar man kunde stanna tiden ;o
Aja hoppas alla har sovit gott i natt, det har inte jag gjort.
Men men, gick upp klockan tolv idag.
Bättre än vanligt haha.
I kväll blir det att lägga sig tidigare.
La mig vid ett igår och somnade två.
Så satsar på att lägga mig tolv och somna ett ungefär.
Måste verkligen ställa om dygnet om jag ska klara skolan.
Det kommer säker gå skit dåligt men får väll hoppas på det bästa.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och gör inget.
Lite tråkigt, men ska nog fixa mig strax.
Vet inte vad som händer idag, men får väll hoppas på något iaf.


Nu ska jag fixa mig.
Puss<3


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0