Hejsan-svejsan

Nu är det minst en månad jag skrev sist, men har inte hunnit med.
Har hänt mycket dom senaste veckorna.
Snart skola igen, ursh hemskt men ska bli kul att träffa vännerna igen.
Vet inte vad jag ska skriva haha.
Ska iaf börja skriva dagligen igen.
Kul va ;)
Ska försöka fixa mer besökare, jag kanske inte har en sån speciellt känd blogg, men det är juh alltid något man kan ändra på.
Senare idag vet jag inte riktigt vad som händer men men...
Ska försöka fixa tillbaka dygnet så det passar med skolan redan nu, för jag kommer ihåg hur det var förra året.

Ja, i morgon ska jag börja med veckans person, kommer bli lite spännade.

Men jag vill redan nu säga tack till alla mina underbara vänner och till min underbara pojkvän som stöttat mig i allt.
Jag vet inte hur det skulle gått utan er...

Men iaf nu ska jag väll försöka fixa en skaplig rubrikbild till veckans person ;)

Hejdå<3


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0