Måndag ;)

Shooohooo :D


Då äre Måndag igen, tyvär hann jag inte skriva igår ''tröttmössa'' x'D
Men idag slänger jag in ett :D

Har typ inte gjort så mycket idag, eftersom dagen inte hunnit gå så långt enu.
Men skolan, har typ inte vart så social i alla ämnerna ;o Trött som vanligt + en del problem nu :(
Inte dom bästa heller. Men men.. tar dagarna som dom går och hoppas att allt blir bra så småning om.
Annars är allt toppen perfekt och livet leker ;D

Senare idag händer väll inte så mycket, Kanske ska på fotbolls träning men venne enu.
Måste börja få upp kondisen igen, har typ varit slö nu på vintern så måste ligga i hård träning nångång i vår -.-'
Då kommer ni inte höra så mycket av mig längre, eftersom ja oftast inte hinner datorn ;o
Men finns alltid på mobilen annars.
Kommer typ hårdtränna i 1 månad, jaja kommer säkert gå prima bra!
------------------------------------------------------------------------------
PLANERING V.6

Måndag: Fotbolls träning
Tisdag: Idrott
Onsdag: Idrott, innebandy
Torsdag:
Fredag: Idrott, drar till K-H
Lördag: K-H
Söndag: Lazerdom, Hem från K-H
-------------------------------------------------------------------------------

K-H kommer bli skit kul.
Äntligen får jag träffa Jossan!
Och sen Max :)
Och på söndag åker jag till Norrköping och kör Lazerdom (y'
Helgen kommer äga :D


Nu ska a snacka med kompisar
så ni får hare så bra, kanske läger in senare idag, får se om a hinner.

// Puss & Kram


M.W (L) P.Ö


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jaaaaaaaaaaaa du ska träffa mig:)=

2010-02-08 @ 17:40:04
URL: http://www.Bellacella.bloggspace.se


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0