Dags att sova :)

Och nu har de gått en ny dag då :)

Skolan gick väll bra, men tråkigt :/

När ja kom hem mådde ja inte så bra så ja skippade fotbollen :'( inte bra

Så resten av dagen vart till datan och CSI senare på kvällen. Nu kollar jag på ett annat pogram, men de e nog dags att sova egentligen.
Oftas tar min mamma datan vid tio för ja brukar sitta på nätterna, men idag glömde hon (a)

Men måste sova inom kort för annars kommer jag aldrig palla skolan i morgon.
Tisdag = Lung skol dag
Hoppas på god mat, men de komme väll aldrig hända ?
Har typ tappat tron på de iaf, så brukar gå till Cafet istället xD

Juste på fredag ska vi på dans uppvisning på Nyhem :) Inte för att jag ser fram emot dansen men att träffa Jossan och Hanna :D<3

aja nu ska ja sova!

Go natt

// Patricia<3


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0