Nytt Inlägg :)

Oke oke ja vet att jag inte skrivit så mycket. Men skolan har vart i vägen.
Vi hade spanska prov i torsdags, gick säkert inge bra :s :/
Annars har jag väll tagit det lungt och så.

Idag har jag dansat me tomten :D skit skoj!<3

Men vart illa mående :/ och när jag kom hem visade de sej att ja hade 39.1 :( inte skoj

Så resten av dagen har ja typ sovit i soffan och kollat på film med bror :) mamma och pappa är hoss en kompis så hade FF xD :D

och nu sitter jag vid datan och snackar :D <3

hade tänkt att sova snart men ska nog vänta te mamma och pappa kommer ? :P

Hare bra iaf, sov gott

// Patricia<3

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0