Hej, nu e man hemma igen :)♥

Shit vilka trevliga dagar hemma hos älsklingen. Det var jätte skönt och snacka ut med någon man verkligen kan lita på. Inte ofta det händer längre...
2 underbara dagar och nu kommer vi inte träffas på typ 3 veckor. Fett med sämst, får mig nästan att gråta, men kommer bli värre sen när det är skola. Då vette fan hur man ska palla. Men aja ska ta dagarna med stil.

Hemma hos älsklingen hände det ganska mycket.
I onsdags; När jag kom åkte hans mamma och hans lillesyster Hedda till Vålarö, så det var det jag, Josef, Thorbjörn, Martin, Liv och Tobias hemma. Vi stack och bada eller aa Thorbjörn och Tobias var hemma. men fan vad det var härligt i vattnet, tror jag och älsklingen låg och flöt i mer än en timme. Vi typ simma över till andra sidan och massa. Sen stack vi upp och båda(tror jag)somnade i solen. Fett nice!
Sen vart vi hungriga så vi drog hem och då vart det pizza. Sen hyrde jag och babe typ någon skräck, jag vet inte vad den heter, hehe. Sen typ vart det mys sen sov vi.

I torsdags; Josef typ kom upp och väckte mig och sen drog vi ner och käka frukost och spela lite yatzy. Kan juh inte direkt säga att han e dålig heller... efter det gjorde vi inte så mycket. Vid sju började vi med Tacos som skulle bli dagens mat. Vi käkade det och sen drog vi och hyrde en ny film som fick bli Alice i underlander. Väldig bra film faktiskt. Efter den spela vi kort och sen stack vi ut och gick. Snackade ganska mycket. Det var jätte skönt eller aa mysigt ;) Sen stack vi hem och myste, sen sov vi.

Idag/Fredag; Josef väckte mig igen och vi drog ner och käka frukost och spela yatzy. Sen gick vi upp och spla fifa, jag vart ut ägd ett antal gånger. Men aja älsklingen e väldigt duktig på de. Sen somnade jag och vaknade när Josef blåste mig i örat. Sen inte långt efter skulle vi åka till bussen. Jag ville inte men var tvungen för jag måste ta hand om Nova. Jag vart värsta ledsen men hoppade på bussen.

När jag kom hem igen gick jag ut med Nova sen direkt ner till tv,n somnade lite och sen drog jag upp, gjorde inget och sen satte jag mig vid datan. Efter en stund skulle jag och Alex hämta pizza och sen åt vi den och nu sitter jag här vid datan, men ska snart ut med hunden igen.

Jag hoppas alla har det bra. För jag har det världs bäst!
PussHej<3
Btw; Skrev inte precis allt vi gjort på dagarna.


4 månader med min älskling igår (femtonde).
Snacka om att det har vart dom bästa månaderna i mitt liv och jag hoppas att det kommer bli flera.
Älskar dig mest, ha de så bra på stadium sport camp honee.
Kyss!<3
♥15 Mars 2010♥
♥Josef♥
♥Per♥
♥Gunnar♥
♥Westergren♥
 ♥Jag älskar dig♥
 






Kommentarer
Postat av: älsklingen's

fett gullig du är älskling!! älskar dig mest över allt annat beibi! puss på dig

2010-07-16 @ 23:22:12


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0