Hejjjsan ;)

Haha, jag är sämst på att skriva på bloggen (A) Men ska typ försöka bli bättre. Ska byta design snart hoppas jag. Vet inte när jag skrev sist så kommer inte skriva va jag gjort sen dess. Antar att det är ganska mycket. Just nu är klockan 04:19 och jag e inte trött. Snackar med Benjamin och typ iblan Sebbe men han fixar ''mat?''. Haha i alla fall... Jag mår toppen och livet leker i fulla drag. Kan juh inte säga att jag vill byta ut det heller :) Senare idag ska jag och familjen till Farmor hoppas jag ♥ Älskar henne! Hon har alltid funnits och jag vet inte vad jag skulle gjort utan henne<3 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  Klagomål!

Någon mer än jag som hatar när Facebook segar sönder och inte visar vissa saker?
Sen att dom ska börja ta betallt ;o?! Det kommer gå i KK skit snabbt...
Vet inte hur dom tänker?
¦
Bilddagboken kan vara bra på vissa sätt, men när den slutar att visa vilka som går in på ens bdb och kommentarer e mer än störande. Sen siimii, vad är det för något? Liksom ingen stor skillnad på Fokus än siimii? Varför byta namn bara för att dom lägger till så man kan reklamera bloggar och sånt? Jag menar fokus låter så mycket bättre än siimii enligt mig. Alla kanske inte håller med men men.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Veckans fråga♥
Hade tänkt att börja lägga in ''Veckans Person'' Vilket går ut på att lägga ut en bild på den personen som vart extra speciell en vecka. En liten text som beskriver vem det är och vad den gjort. Vad tycker ni?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aja nu måste väll även jag sova, alla andra drog så har inget att göra uppe.
Pusshej♥
ÄLSKA VÄRMEN!

  ♥Josef Westergren♥


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0