Hejsan

Denna dagen ser inte vacker ut. Det är månligt och då blir jag värsta deppig... och jag har inget och göra vilket gör det enu värre. Hoppas någon kanske kan vara med mig idag. Har inte träffat typ någon på sommarlovet och saken e den att jag har inte gjort något speciellt heller. Har typ inget att längta till, eller jo nu eftersom mamma och pappa får semester nu så då ska säkert vi hitta på någe. Plus att jag ska men underbara Jossan till skara och ullared på måndag. Verkligen något jag längtar till. Och sen ska jag och familjen till Lindköping veckan efter.

Ni kanske såg att jag börjat blogga genom sms/mms också eller aa testat och det är för att jag ska kunna hålla er uppdaterade även fast jag är borta.

Hoppas alla har det bra!
PussHej!<3


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0