Solen på topp ;D

Skit skönt väder ute men dock lite äcklig luft. Men jag klara mig fint. Dagen vart bäst nere vid stranden. Vi åkte dit typ vid tre/fyra och sen gick det typ en tid, smockat med ungdommar, träffa på en och annan. Sen så kom Sandra och Hanna så jag badade lite med dom. Fett nice. Men frös så gick upp sen gick jag och bada igen och sen upp. Sen ville Sandra att jag skulle hoppa med henne från femman så jag sprang och gjorde de. Då hade min lille bror stått där i flera minuter och tvekat. Men vi sprang ut och hoppade, skulle skrika hennes namn och hon mitt men jag skrek inte så hon skrek själv. Haha sorry! Sen när vi kom hem käkade vi hamburgare, mumsigt värre! Det var ett tag sen. La mig i soffan och slummra till. Men vaknade igen efter några minuter. Kollade på fotbollen lite sen stack jag ner och kollade på ''Farsan'' med familjen men den var juh typ slut när jag kom men men såg den juh igår. Nu sitter jag här men ska kila om några minuter igen tror jag, så messa ist. Ska typ dra ut.

Vet inte vad som händer i morgon men jag, Sandra och Hanna ska typ cykla till badet tror jag. Trevligt trevligt!
Dagen vart underbar och jag mår toppen vilket göre bättre.
Saknar massor med folk, men ska ta mig tiden och träffa alla nu i sommar.
Så vi hörs kanske senare nu ska jag ta kontakten med folk som håller på att försvinna.

Pusshej!♥
Btw; Suger på svenska språket (A)


Jag bjuder på den här bilden ;)


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0