Haha det var inte alls länge sen ..*vislar* :)))))

Heeejsan alla sköna!

Det var ett himla tag sen jag skrev asso ;o
Vete fan varför men nu är jag här för tillfället igen.
Eller jo endel beror juh på att min data var på lagning och sen när den kom tillbaka orkade jag bara inte skriva.
Håller juh alla redan uppdaterade på min bdb :D (BabeSmile@bdb)
Nej men ska faktiskt försöka få det bättre här.
Kommer inte bli lätt nu på sommaren då kommer jag nog mest vara ute.
Hoppas jag och Josef kommer kunna träffas mer nu jag saknar han verkligen :(
Men han kommer den 14-15onde nånstans där hoppas jag.
Vi får sommarlov den 15onde Juni medans alla andra typ slutar den 13onde :O
Det är faktiskt taskigt.
Men men vi hade typ haft mer studiedagar under läsåret så.
Det är juh inte så lång kvar heller :D 11 dagar fan!
Fett skönt, jag har typ inte hunit med mitt liv nu när skolan vart. Känns som det i allafall, tappar massor med ork på läxor och sånt.
Men aja ska inte klaga nu närdet inte är så mycket kvar.
Har vart hemma den här veckan förutom i måndags. Är sjuk, har typ feber och skit ont i öronen. :(
Hoppas det släpper snart för jag har typ ett ogjort matteprov och sen är det sista veckan nästa vecka.
Det är då vi ska städa och sånt.
Kommer inte gå till skolan i morgon eftersom jag måste vila upp mig och jag tänker inte gå till skolan så länge jag har ont i öronen, den är en förstor börda.
På lördag tar min kära moster Nattis studenten, hoppas verkligen jag är frisk till då! :O
Annars får jag väl gratta henne när jag väl blir det.
Förutom att jag är sjuk och sånt nu så flyter mitt liv på super.
Skit skönt, älskar det som det är nu.
Dom största problemen är borta och jag försöker starkt att bygga upp mitt liv igen med dom vänner jag har.
Skönt att veta att alla finns där, även dom minsta. har väl typ tappat endel nu föra månaden eller något. Men jag mår fortfarande super med dom jag har. Plus att jag har Josef nu, han är verkligen ett stort stöd. Älskar dig♥
Snart tre månader med bästa också (((((: Har vart undebart och hoppas verkligen på en längre tid med dig älskling.


Snart dags för en ny design igen eftersom jag inte ser ut så där nu för tiden längre... Hoppas på att Nattis kan hjälpa mig som vanligt :D
Nu ska jag ta det lungt och lägga mig framför tvn hade jag tänkt.
Hoppas ni alla mår bra :)
Älskar er!<3

//  Patricia Önnerdal


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0