men shiiiit ;o

Heej, äntligen!

Min blogg har inte fungerat på skiiiiit länge ;o :(
derför har jag inte lagt ut några inlägg på typ 2 veckor ? ;s
Men nu så verkar det fungera iaf.
venne varför den bajja ihop. 

Har precis haft lov och längtar redan te påsklovet xD
5 veckor dit o.O

På lovet var jag typ mesta delen i kh. men åkte också skidor på torsdagen ♥

Den här veckan har väll precis börjat. så har inte gjort så mycket.
hade utvekligssamtal i går -.-'
gick väll bra, men tydligen skulle jag hålla i det men min lärare gjorde det för hon hade inte sakt nåt till mig även fast jag viste, pallade inte tränna åh sånt (a'

men veckan blir väll annars som alla andra.
-------------------------------------------------------------------------------
MÅNDAG: utvekligs samtalet, fotboll
TISDAG: idrott
ONSDAG: innebandy, idrott
TORSDAG:
FREDAG:
idrott
LÖRDAG: match
SÖNDAG: innebandy
------------------------------------------------------------------------------------

men men nu ska jag göra något annat (:

hare bra. hörs kanske i kväll

// Puss åh kram Patricia ♥

^^^^♥^^^^
|GRATTIS MAX!|
|GRATTIS TILDE!|
---------------------


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0