Vad händer egentilgen ? :(

Till en speciell...

Jag har typ tänk på några saker. hoppas verkligen att DU läser det här.

vad har hänt ? det verkar som du typ inte vill känna mig lägre :'(
kommer aldrig klara skiten utan dig!
snälla sääg vad jag gjort ?
vill ha det som förut.
vi sa ju att vi skulle bli skiit bra kompisar åh finnas där för varandra.
Vet att vi haft några problem tillsammans men varför så här för?
du sanckar typ inte med mig längre, du ger mig bara korta gammla svar som ''ah'', ''mhm''.
om du ändå kunde fatta att jag inte vill förlora dig.
men orkar inte kämpa så mycket mer för att få dig att förstå längre.
 

var det så här du ville att det skulle bli?


----------------------------------------------------------------
Kärleken är störst men svagast.
Vänskapen är mindre men starkast.
-----------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja

2010-03-02 @ 20:58:02


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0