Jag älskar dig Josef Westergren♥

Jag sitter här på mitt rum. Har tråkigt, som vanligt?

Börjar tänka på mitt liv innan du kom in i det. Urs jag ryser till. Tiden då är inget jag vill minnas.

En pappa som drack, ingen jag kunde snacka med och lita på att dom inte skulle berätta vidare, försökte göra allt för att passa in liksom vara som alla andra och jag mådde inte så speciellt bra. Fanns så mycket som var nytt för mig. Jag började få problem jag aldrig hade trott jag skulle få.

Jag började bli tvungen att göra svåra val.

Men sen den 15 mars 2010, dagen då du kom in i mitt liv. Har jag haft någon att lita på, någon jag kan berätta allt för och lita på att du höll det mellan oss två. Allt blev så mycket bättre. Jag fick snacka ut om mina problem och du svarade med råd och tröstade mig.

Du fanns där för mig, för minsta lilla grej. Och du finns fortfarande för mig älskling. Du ska bara veta hur mycket jag behöver dig, dag som natt.

Allt jag gav tillbaka var ett helvete. Förlåt mig jag jobbar verkligen på att bli en bra flickvän. Jag lovar. Jag är nog den värsta flickvännen man kan ha. Du förtjänar så mycket bättre än vad jag är gubben. Fattar inte vad som flög i mig när jag lämnade dig för en annan. En som visade sig vara en idiot.

Du kom tillbaka till mig. Fast jag hade gjort något oförlåtligt. Men du har en stark personlighet och du vet vad du vill. Så jag kan inte säga att du gjort fel val att ta tillbaka mig. Jag är så glad att du valde att ta tillbaka mig. Jag kan svära på min död att det jag gjort kommer jag ALDRIG göra igen. Fan jag är en idiot. Jag har allt en människa önskar sig. Jag har vänner och jag har världens bästa pojkvän och jag är älskad. Men ändå ber jag om så mycket mer. Tummen ner för mig och för allt jag gjort mot dig babe.

Men du ska bara veta hur mycket jag kämpar för oss just nu. Jag försöker hålla tillbaka mig själv när jag som mest bara vill skrika på någon. Jag försöker vara den där bra flickvännen som du borde ha. Jag kämpar så mycket. Jag ligger varje kväll och tänker på hur jag ska klara det. Jag kommer klara av att bli en bättre person, om jag har dig vid min sida. Med dig klarar jag allt älskling. Jag vet det nu. Jag har satt vårat förhållande på spel så sjukt många gånger. Jag har gjort ditt liv till piss när jag egentligen borde ta ut det på personen som orsakat till varför jag är arg.

Jag står nu och gråter. Tårarna sprutar. ’’Jag har vart sämst. Men han tog tillbaka mig.’’ Meningen snurrar runt i mitt huvud och jag blir yr. Tappar balansen och ramlar ner på golvet. Jag förstår inte hur jag kunnat få en så underbar pojkvän som dig. Liksom jag Patricia Önnerdal får Josef Westergren. En kille som är sjukt snäll och aldrig har gjort något fel. Jag av alla andra fick DIG.

Det finns bara en mening till varför jag lever… Josef Westergren. Min livs lycka, mitt liv, mitt allt, min ängel. Du har gjort så mycket för mig älskling. Du har gjort mig till en bättre person efter allt som hänt. Och jag ska vara din flickvän i vått och torrt. Jag ska kämpa för meningen och för oss. Våran låga är nu som störst och det är där jag vill behålla den. Jag är som ny kär fast vi snart har 8 månader med varandra.

Åh gud jag vill bara säga tack älskling. Tack för att du är min.

Jag älskar dig Josef Westergren.

15 mars 2010 Dagen Då Mitt Liv Började På Riktigt. // Din Patricia Önnerdal


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0