Tjena tjena :)

Nu sitter jag här och har tråkigt som vanligt ;o?

Nej men jag ska nsrta dra ut faktiskt :)
tror jag o.O
Men iaf ville bara slänga in ett inlägg.

ska duscha också :D !

men jaja hur mår alla?
Själv mår jag väl bra, bättre än på länge:)
Hatar bara att bråka med en person som betyder för mycket för mig ;/
Men jaja de får man ta.
jag älskar dig alltid bror!
kommer alltid finnas för dig de vet du.
och gud du betyder skit mycke för mig och jag vill verkligen inte förlora dig eller oss. :(
säg vad jag gjort för fel så jag kan ändra mig?
snälla. jag älskar dig mer än alla änglarna!
du är min skydds ängel och jag ser upp till dig.
Du är min förebild och jag kommer aldrig byta.
Jag har gjort fel steg men de har du också.
Vill bara att de ska bli bra igen.
Vill att vi ska umgås som förut.
kommer aldrig hända :'(
och de krossar mitt hjärta...
men jag vet att du mår bra och jag får iaf prata med dig och de räcker bra.
en dag utan dig är som ett liv utan mening.
jag älskar dig ching shong cang sohong...eller vad jag nu brukade säga till dig när du gjorde mig lycklig :(
du gör mig fortfarande de.
men inte lika mycke, men jag tänker inte klaga.
Jag vill att du ska må bra.
du sätter snabbt ett leende och ett ljuvligt skratt på mina läppar när jag ser dig.
och jag är glad, mer än bara glad att vi fortfarande snackar med varanda..<3
du gör min ledsen, men de är ett bevis på att du älskar mig.
eller jag hoppas du gör de...
djupt i mitt hjärta vet jag att du gör de.
men jag hoppas verkligen att även hela jag ska veta att du älskar mig...
jag skulle vara död utan dig<3


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0