Förlåt ;$

Jag har vart hemma jätte länge nu..
Men när jag kom hem tog jag en macka sen så gick jag ut med Nova.
Sen la jag mig i soffan och slumra till<3

Jag har vart sjuuuukt trött idag :(
Första lektionen var jag inte med alls.
Typ satt och tvinga mig att vara vaken.
Inte bra.

Så idag blir det sängen tidigt!

Men, typ vet inte vad jag ska skriva :(
Har inte gjort något idag!

Långdag i skolan, ehm aa och resten skrev jag juh.

Jo juste, vid maten typ var det ett skit läskigt barn :o!
Han såg ut som en skräck films docka med svarta ögon och kritvit!
Jag svär jag var sjukt rädd när han va där!

typ så här såg han ut!
asso fatta att jag vart rädd :'(
Ursh, nästa gång jag ser han kommer jag springa där ifrån.
Han skrämmer mig för mycket!
(bilden är från scary movie 4)

Hoppas det händer något roligt imorgon!
Fredag juh (L)
Ska sätta in en frågestund på bloggen i morgon! :D
Hoppas många frågar saker (:

Aja hoppas alla haft en skön och rolig dag.

PUSS&kram


Slänger in en bild för att stödja rosabandet!
Rädda kvinnors bröst!♥



♥Jag älskar Josef Westergren♥

// Patricia Önnerdal


Kommentarer
Postat av: JosefWestergren

Jag Älskar Patricia Önnerdal♥♥

2010-10-25 @ 10:59:11


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0