Hejsan svejsan :)

Nu har jag tittat film (Harry potter), sovit, ätit, tagit bilder och skrivit.

Vart inge ritande idag för jag kom inte på något att rita.
Helt tomt i skallen.
Vart några texter ändå.
Sämst, men var ett tag jag skrev.

Nu ska jag kolla tv och ta det lungt.
Kanske äta något litet :)

Vad har du gjort idag? (:

Ehm, ja ont i huvudet har man också.
Inte det skönaste direkt.
Hmm, men vad ska man göra?
Annars är det väl lungt med mig.
För engångs skull, ser det ljust ut i Patricias liv :')

Det var ett tag sen, men nu är jag på gång igen ;)

Aja gäller att se det lilla ljuset i mörktet och om man inte ser det, måste man försöka kämpa tills man ser det.

Aja hejdå så länge, hörs senare.

PUSS&kram



Slänger in en bild idag efter som Linus Neuman ville de :)


Kommentarer
Postat av: Nojman

Yeah! ;D

2010-10-21 @ 14:35:28


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0