KLAR! :D

Nu är jag äntligen klar! :D
Haha, jag har städa mer än vad jag behöver ;o
Men det betyder ju mer pengar (L)

Jag har städat:
Toaletten, (golvet, handfatet, toan och skåpen eller vad man ska säga./ Alex ska egentligen städa där också)
Mitt rum, (damsugigt, moppat, bädda sängen, plockat upp grejer, torkat av borden)
Över våningen, (damsugigt, moppat och plockat lite./ Alex ska egentligen städa där också)
Mellan våningen, (damsugigt och moppat/men jag behöver egentligen inte!)

Så nu känner jag mig sjukt duktig! :D

Vet inte vad jag ska göra nu. Men jag e hungrig och trött.
Så blir väl att fixa något att äta sen film.
Men innan det måste jag gå ut med Nova.

Puss&kram

// PATRICIAÖNNERDAL


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0