Sorry!

Förlåt för att min blogg fått sånt tråkigt utseende men jag orkar sitta och leda efter bakgrunder och den förra var bara på skoj så ni vet! :blush:
Just nu sitter jag och letar musik, har hittat några som slår igenom som t.ex.:
Mads Langer – Microscope
Chris Brown – Should've Kissed You
De är några som ligger överst på min lista efter dagens letande i alla fall! :D
Kan dom nästan utantill, busigt ;)
Nu ska jag fixa in bilderna på datorn och sedan kanske jag slänger in några här! Annars hamnar dom på facebook :)
Vore roligt om ni la till mig om ni inte har mig! :D
http://www.facebook.com/patricia.onnerdal
//puss<3

Kommentarer
Postat av: Balenciaga Handbag

Balenciaga Handbag is the highest quality, most authentic looking Designer handbags you will ever see! Our Sale Discount Balenciaga Handbag 2010 have every single detail a Balenciaga Handbag would actually have.





Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0