Dag 7 – Min bästa vän

Alltså jag har massvis med underbara vänner men jag har en speciell sköning mitt bland dom.
Oscar Wallin, han hatar när jag nämner våran vänskap? fattar inte varför men jaja, någon jag kan lite på och han finns även fast jag är en soppa. Har lovat och ändra mig för hans skull och jag tycker de går bra :)
Han är som en bror för mig och han är värd så jävla mycket bara de att han inte fattar de :(
Jag har gjort så otroligt många fel och han har inte gjort något. Jag lovar jag ska bli som förut!
Han får mig att se allt från den ljusa sidan även fast livet ligger på botten. Han gör så livet ser enkelt ut. Jag finns för han och han finns för mig. Han är den som tar i mot mig när jag faller och om inte så hjälper han mig upp. Han är underbar! Ni ska bara veta. Han är en person, men ingen liten, han stor som satan och helvete vad fin han är<3
jag fick den bästa ängeln som bror<3
Jag älskar dig Oscar Wallin/storebror, dag 1 till graven.

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0