Gaash!

Gud vad irriterad jag är! Hit och dit och fram och tillbaka. Jag saknar rums uppfattning och jag vet inte ens vad klockan är! Seriöst såå irriterande, allt pga ett rykte. Shit vart fan är världen påväg!?
När den här skiten är slut flyttar jag!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sådär, där uppe ser ni mitt liv just nu :)
Jag spelar väldigt glad på alla mina inlägg följade veckan, men sanningen är den att jag inte vart ett dugg glad. Fick världens fittigaste sms förra veckan -.-
Men jaja, iaf ingen skola för mig så kommer underhålla mig med att skriva i bloggen och annat :)
Idag så bakade jag med min mamma, de vart bullar och mockarutor, mumms!
Igår så skrev jag inget för dirket efter skolan gick jag till min moster och vi bakade kladdkaka, men den blev misslyckad men god! XD Efter de tränade jag och sen va jag skit trött :o
Så ja jag har väll mycket att skriva ? först den där dag-listan och sen annat :)
jaja nu ska jag se film så skriver senare tror jag :)
jag ska se Gurlesque

hoppas den är bra :D
puss&kram
//Patricia Önnerdal

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0