Hej!

Vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har faktiskt mina anledningar :)
I fredags efter jag skrivit så kollade jag på Vampire Diaries och tv samt åt m.m
Sen vid 24.05 kom min kära syssling Josefin Larsson :)
Hon somnade väll nästan på direkten men själv satt man uppe och babblade med kära Niklas till 04.00 eller något o.O
lördagen skulle man upp tidigt som 17 för att åka till Stockholm -.-
Så upp vid 8.00 med 4 timmars sömn ungefär :S
TRÖTT sitter man i bilen och försöker vara social.
Åker fel i stockholm men hittar till slut :)
Köper en T-shirt och ett par Urbanears hörlurar ;)
Bild kommer snarast!
Sen skulle vi ju hem, men kommer inte långt innanför dörren innan jag måste packa igen för att bussen går om 15 minuter -.-
Jaja packade ihop lite grann och stack till bussen som tog gick mot Katrinehom :)
Hände väll inte så mycket mer på den kvällen.
;)

söndagen så vart de en ren slappar dag hemma oss Jossan.
Vi gjorde inte så speciellt mycket, spelade och kollade filmer, drog ut typ en snabbis.
I går sov jag hela dagen, jag gick upp vid 17.00 - 16.00
Gud jag var skit trött, kände mig bakis men men, på med leendet och låtsas som inget :)

Idag så gick man upp vid 9.0 för att hinna med bussen hem till lilla Flen..
När jag kom hem duschade jag och testade mina nya hörlurar som jag inte hann testa i lördags.
GYRMT LJUD!
Sen en stund senare kom Anne för att hämta mig oc sen vidare till Nattis och vidare till Eskilstuna ;)
Först ortopeden, fick besked om att jag ska opereras, ÄNTLIGEN!
Kommer kunna använda klack hihi (A)
Efter de vart de frukost/mat på BK, mumms!
Sen tog vi bilen till Tuna Park och så fick jag mig en väska som också kommer på bild snarast! ;)
Jaja LÅÅÅÅNGT inlägg idag :$
Kommer skriva ''dag'' sakemojjen snart ska bara mummsa i mig lite godis och luta mig tillbaka en stund :)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Hanna Wallén

Ja de skulle du väll kunna men jag ska försöka fixa ihop en egen som är avlång, skulle du kunna sätta in den när den är klar? :)

Svar : aaa , säg til när du e klar :D

2011-02-22 @ 20:31:32
URL: http://alltihhanna.blogg.se/


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0