TJEEEENA!

Okej nu eller aa för flera timmar sen kom jag hem från ''pool-DM''
Första matchen mot Telge blev de 8-2
Andra matchen mot Gnesta blev de 3-3
Vi kunde gått vidare om Telge vann över Gnesta med 5 mål. Men dom gjorde inte de så vi gick inte vidare *suck*
Jaja jag hade iaf skit roligt på kvällen :) Vi stannade kvar och kollade på alla matcherna. Eller ja jag och Sofia sprang mest runt ute i korridoren och spelade Innebandy xD
Haha och sen en gång när jag skulle gå ut så körde några andra äldre killar ( med utseendet med sig ;) ) Innebandy och jag vart skit rädd för bollen kom mot mig hahaha XD
Sen snackade vi med typ 2 olika kill lag. Ett från Strängnäs och de andra va från Onyx. Ehm dock 98or men men.. Dom heja på oss så vi hejade på dom :) trevlig trevligt. haha Onyx var ett sjukt grymt lag måste jag säga haha. En kille som gjorde mål la sig på golvet och gjorde masken efter varje mål han gjort. och sen dansade som på plan efter matchen hahaha, ''höger, höger, vänster, vänster, fram, bak, fram, fram, fram'' ;)
jaja underbar dag :D
puss&kram

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0