Dag 1 – Presentera mig själv

Jag heter Patricia Kestin Ejla Önnerdal och jag bor i en liten 'by' som kallas Flen..
Även kallad Flens HAHAHA ;)
På fritiden håller jag på med Innebandy med flens bästa brudar, samt spelar fotboll. Men just nu är jag inte med i något lag för jag slutade det jag gick i (inge bra lag, kom ingenstans) Så letar runt lite efter något bra :)
Jag brukar också träffa mina underbara vänner, och snacka om att dom vet vad RIKTIG VÄNSKAP är :o
Dom som inte vet de kan ju köra upp, något och lära sig :)
Jag kan vara smått dryg och irriterande ibland men jag lovar man har kul med mig xD
Jag är oftast med i olyckor, t.ex. ramlar utan anledningar, säger fel saker, upprepar saker m.m-.-
Så ja alla garvar minst en gång åt mig varje gång vi träffas :o :(
Vet inte vad jag ska skriva ?!
Det var väll typ allt för den här gången :)


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0