Go morgon! :)

Nu eller aa för en timme sen vaknade jag och då så gick jag ner och försökte äta något eftersom jag inte ätit något på snart 2 dagar? :(
Fick ner kräm som jag i andra fall hatar, men var tvungen att få i mig något :/
Sen gick jag in i duschen och sen hamnade jag vid datorn :o
Nu sitter jag här och babblar med Niklas som verkar jätte pigg medans jag är skit trött :(
JAG ÄR SKIT HUNGRIG MEN KAN INTE ÄTA! :(

Tror jag ska kolla film nu men jag vet inte, ska iaf ta bilder på mig idag som kommer ut här på bloggen för att Niklas ville de? :o
Sen ska jag svara på frågorna som kom på frågestunden

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0