Hejsan.. efter 100år? ;o

Sådär ja nu är jag igång och bloggar igen *stolt* :)
Funderar dock på att göra en ny blogg och börja om från början? Men då behöver jag förstås någon som kan fixa blogg design och header. Jag får tänka vidare på det. Just nu är iaf bloggen fuck't up för min moster som fixade det först orkade inte fixa det normalt.. -.-'
Men men nog om de..

Just nu sitter jag här med ansiktsmask. Så underbart skönt att känna den rena & fräsha huden sen! + Att jag snackar med underbara Niklas. Inget går upp mot underbara vänner. :) Vi ska i alla fall ta och kolla på ''Land of the Lost'' nu så skriver om den senare. :)



'När problemen väl är lösta kommer det nya'
hade tänk att sätta in en text här sen som jag skrivit till en kär vän.. vet inte om jag vågar :(

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: nattiz

jag skulle ju fortsätta. Men nu vill jag ju inte göra det -.-

2011-01-26 @ 14:35:51
Postat av: Patricia

Pga 1 person?

Fattar inte ens varför du håller på som du gör?

2011-01-26 @ 18:38:00


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0