Hemma! :)

Skönt att vara hemma nu! :o
Skön skoldag idag, syrran fyller 15 så sprang och köpte en bukett rosor till henne! :')
Samt satt upp bilder på henne. Köpte också ett snygg kort som kommer upp i morgon för tog inte kort på den idag och den är svår att beskriva :(

När jag kom hem la jag mig i soffan och vila, nu ska jag städa mitt förfäliga rum som mamma valt och kalla det (aa'
Sen blir det gott käk.

kanske kommer upp en bild på mig idag, jag valde liksom en lite annorlunda kläd och håruppsätting idag :o
Bara för min syrras skull :)

GRATTIS SARAH! :)
och så klart alla andra som fyller ;)

Efter jag städat kommer 'jag presenterar mig--dag 2' upp :) så håll utkik

puss&kram

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0