Jahapp..

Enu en skoldag -.-
Jobbig var den också! Idag ska jag sova tidigare så jag kanske orkar, så Niklas fuck you, jag ska ligga i sängen klockan 22.00! :o
Tidigt som´17 för mig men jag måste sova mycket, annars blir jag lätt irriterad :(
I morgon är en helt vanlig skoldag som vanligt..

Efter skolan stack jag hem och sov, sjukt skönt men jag är ändå trött :(

Inte hänt ett piss idag, men jag har i alla fall börjat med 'Presentionen om mig' :)

Nu ska jag ta det lugnt och sen sooooooova

Kanske skriver sen :)

Patricia gick på spanskan idag! Tjoohoo andra gången på 1,5 år! Jiiiippii
Lärarens kommentar: Du borde gå oftare, du är ju faktiskt duktig, du når ju VG..
Patricias kommentar: Fuck spanska det här var sista gången jag gick!

Jag hatar lärare som tjatar! Seriöst det värsta jag vet med dom. Man tänker aa men idag ska jag gå och testa och sånt. Sen tjatar dom om att man ska gå mera?! Måste ju få den space jag behöver för att komma tillbaka -.- Så lärare som tjatar TA ER!

Och ja jag hatar verkligen spanska.. de är så onödigt -.-


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0