Skola, skola, skola -.-'

Sådär ja nu är man hemma och kan äntligen koppla av!
Första dagen i skolan den här veckan, men ändå så jävla trött!
Tror nog alla håller med mig om att skolan inte är det bästa right?
Sen när man försöker förklara för föräldrar, svarar dom bara med; Det var värre på min tid -.-'
Jag blir så TRÖTT på att dom inte fattar? Har dom glömt hur det känns eller? :s

I alla fall är jag smått irriterad idag för jag vaknade på helt fel sida men sprängande huvudvärk -.-
MÅSTE lära mig att lägga mig i tid :o
Plus att en fitt lärare håller på överdrivet mycke med att jag MÅSTE läsa en bebis bok fast jag inte vill -.-'

Efter skolan vart det vila/sova på soffan i lilla tv rummet (nybygg och jävligt fint blev det också!)
Så skönt att bara lägg sig där.

Jag låg och vänta på att klockan skulle bli 18.10 så skulle jag börja packa, för Linn sa att träningen började 18.30.
Men nej då var träningen 18.00 -.-'
Så upp och stressa som 17 och helt borta var jag. JOBBIGT!

Sen på träningen gick det ju inte fult bra heller. Måste lägga ner mer på träningarna känner jag!

Nu har jag nyss eller för en stund sen duschat och sitter nu och lyssnar på när Niklas suckar för det inte går bra på CoD ;) Mobbad! Nu ska han tydligen kolla på handboll (enu mer mobbat!)

Och själv ska jag käka så vi hörs om en stund och senare kommer frågestunden ut :D


puss&kram

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0