Kvällish :)<3

HejHej !<3


Då vare helg igen då :D Jiippii har väntat haha x')

Men får ju ändå inte sova -.-' match. Men men mera på söndag ?

Idag då ..
hmm...
skolan, Linn och datorn. Fick typ inte något gjort på resan idag när vi var, vi satt mest vid datan haha xD (y'
Sen typ drygade vi med nårgra killar haha xD kanske inte de bästa ?
Har även tänkt på lite saker men vill inte ta upp det här...

I skolan kastade Danne nåt jävla suddigummi på min röv ;o det gjorde skit ont hahah xD han ba as garvade och wille med ;(.
Sen körde vi snöbollskrig me nåra killar haha, kanske inte gick så speciellt bra haha xD
Vart typ mullad 100 ggr för alla var mot mej och inte mina kompisar ;O taskigt ju !
Men fett roligt :D länge sen.

Och sen har livet flyttit på, men skolkade som sakt och min lärare sa att ja skulle säga de till min mamma själv annars skulle hon skriva ett meddelade och det har ja så klart inte gjort haha xD smart så kommer anntagligen få fettma me skäll :D
Det är nåt man få ta hahahahahahahha xD

Men nu ska ja snacka me nåra vänenr sen sova och sen upp 07.00 ;o BAJS !

Men aja hare bäst sötnowsar<3<3

// Puss och Kram

SEAN BANAN (L)


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0