Match idag dårå (:

Cha Cha alla gangsters <3



Idag gick ja upp 8.00 dårå -.-' JOBBIGT haha xD
tiiep åt frukost ååh fixade mej, sen bar det iväg till Södertelge!
hade lurarna i öronen då hörde inte vad dom vuxna sa ( mamma, pappa och Tobbe (sandras pappa åkte me oss) ) Det ända ja vet är att vi körde fel 1000 ggr i telge hahahahahaha xD
matchen gick väll bra, vart fälld så har skit ont i knäna och sen förlorade vi med 6-2. inte det bästa kanske  ;(
men det var roligt iaf (y'
På vägen hem stannade vi på MC :D hela laget kom typ dit hahah xD men ja tog typ 3 ballonger ;o
1 te mig, 1 te Linn och 1 te Sandra :D
sen drog vi hem fast vi egentligen skulle vi dragit nånstans och handlat nya grejor :'( ''får bli en annan gång blablabla''

aja sen när ja kom hem gick jag och mamma ut me Nova typ runt salsta. sen så när vi typ kom till min morbror frågade ja mamma ba : ska vi gå te patrik ? :) hon ba : aa det kan vi väll :D ja ba . okej sen ba gick vi in och han var hemma så ja slaggade i soffan var skit trött sen typ efter en stund skulle vi gå hem. Då snackade vi typ om när mamma var i min ålder, asso typ hur hon var och vad hon gjorde :) fick veta att dom gjorde knäppa saker när hon var runt 17 kanske hahah xD
ni kommer tycka hon e sjuk om ja berättar hahha xD så derför gör ja det inte :)

Sen satte ja mej vid datorn och har settat där sen dess haha xD men kom ju typ för 1 å ½ timme sen :)
så så ...

Jag mår toppen :) typ problemet ja grubblat på är nästan borta, känns skönt :D

men nu måste ja städa Figgos bur och sen ska ja vara me Linn,Nadina och Emma kanske :)
kommer bli skit kul

höres senare i kväll, vet att vi kommer sitta en hel del vid datorn =)



// Kyss Smiley <3



Kommentarer
Postat av: Max

du kmr ju inte allt sitta mkt vid datorn... du dissar ju mig för en film.. :-()

2010-02-07 @ 01:20:17
Postat av: jennifer

hej hej vil du att jag ska setta ut din adres i min blogg så kan jag göra det skriv att man kan göra det om du vill i min blogg <3<3<3 love you /pyssling

2010-03-03 @ 18:33:10
URL: http://meimie.bloggspace.se


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0