Tja igen! :'D

Jag har vart borta en stund nu, la ner för ögon blicket.
Orkade inte blogga varje dag. hehe (A)

Men nu är jag tillbaka :)
Jag ska snart få en ny header igen och sen en annan designe.

Vet inte vad jag ska skriva precis :(

jag har nyss vart i Tnisien.
Kanske inte de roligaste jag vart med om, vill bara hem hela tiden :(
Plus dom som bor där borta vart irriterande efter en stund x'D

Saknade min Josef Westergren, samtidigt som planet lyfte sprack mitt hjärta :( <3
Men nu är jag hemma igen! :D

Skriver senare klockan är nu 01:13 och jag är sjuk så ingen skola för mig i morgon :(

HEJDÅ ALLA SÖTA :) ♥


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0