Dag 9 – Min tro

Helt ärligt så tror jag inte rent av på något. Jag tror på nått kanske men jag är inte ren kristen o.s.v. Jag tror inte att Gud finns eller skapade jorden. Jag tror på bigbang och den teorin. Men jag tror att det finns något övernaturligt, allt jag säger nu låter fel men aa x) Jag tror typ att andar finns, fast jag tror inte helt på dom, det är svårt och förklara. Men jag tror jag mer är en människa som måste ha saker bevisat för att tro på de. Som t.e.x de finns bevis på att Jesus fanns men inte på att han var Guds son. Så alltså vet jag att Jesus fanns, men jag tror inte på det han sa.
Jag har inget emot dom som har en tro. Man bestämmer själv hur man vill vara och jag accepterar de.

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0