Dag 2 – Min första kärlek.

Okej ehm nu måste jag verkligen tänka till haha..
Jag tror den alldra första kärleken var på dagis haha men de gills ju inte..
Eh nästa kanske var i lågstatiet.. det kan man väll inte räkna som riktigt?
Men sen typ i 5an träffade jag en kille som heter Felix Hansen. Vi hade något och jag tror det var då jag kände kärlek för första gången. Efter vårat förhållande träffade jag andra men kände inget för någon av dom.. Till slut träffade jag Josef Westergren och då kände jag riktig kärlek igen. I mellantid träffade jag Fredrik Lindkvist. men kan ju inte säga att han var en lång romans ;) Efter det gick jag och Josef ihop igen, med snart 1 år tillsammans rinner vårat förhållande nu ut i sanden..

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv. ja, han är riktigt söt :D hehe

2011-01-27 @ 22:52:57
URL: http://photoframe.blogg.se/


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0