Dag 3 – Mina föräldrar.

Okej jag är väll som alla tonåringar ;)
Föräldrarna är det värsta man vet, dom fattar inget och dom är allmänt irriterande.
Men ibland kan dom vara underbara ;o
När man får som man vill eller åker bort.
Mina föräldrar är speciella, på något sätt :s

Min mamma heter Anna-Lena & min pappa heter Patrik.
Som ni kanske märker har jag och pappa nästan likadana namn.. det är för att pappa var ego när jag föddes och tyckte jag skulle heta nästan som han fast i tjej-form -.-
Men jaja jag ska inte klaga :D


MIN PAPPA ÄR SAJK ;)
MIN MAMMA ÄR..MINDRE SAJK.. MEN HAR SINA STUNDER HON OCKSÅ! :O

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0