Sådär ja..

Nu har jag kollat på filmen som ni ser här under. Haha Niklas är sjukt bra på att garva måsta jag säga! :)
Jag är nu trött som fan och jag sitter med solbrillor på huvudet? :S Hahaha vet inte varför man jaja..
Niklas sover och jag får sitta här och skriva bara för han ska kunna läsa något på dagarna :(
Hemsk unge.. men ändå så underbar!

Jag ska väll också sova antar jag. I morgon kommer frågestunden ut och ni får fråga vad ni vill! :)
Kanske slänger ut texten innan jag ska sova. Men vet inte än.. är lite väl persoling.. men ni märker väll om den komemr upp eller inte (:


MÅSTE BARA KONSTATERA: Whäää.. vilken tråkig dag det blev idag.

sovgott
Puss&kram

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0