SÄNGEN♥

Nu ska jag dejta min sköna mjuka säng för jag är såååå trött :o
Och jag ska inte längta till att stiga upp ur den i morgon :(

Undra vad som händer i morgon o.O Jag vet iaf att vi ska spamma upp bilder på Victoria Brolin för hon fyller 14 ;)

Nu ska jag dissa min underbara Niklas för min underbara säng. Så ja vi ses i morgon :)

Hoppas alla sover gott idag för det kommer inte jag göra :(
Känner mig inte fult på topp längre, kanske lägger sig men jag vet inte :(

TAGGA FREDAG♥

go'natt folket

undra vad det blir för kläder i morgon ;o

puss&kram

Kommentarer
Postat av: ^^

meh.. dissa då.. :'( då får jag la sitta uppe här... helt ensam.. </3

2011-01-27 @ 23:19:17


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0