Haha!

Okej nu är det så att detta är mitt första inlägg sen skolan började.
Alltså för exakt en vecka sen dårå.
Mhm, aha vet inte vad jag ska skriva men men x)
Var fett skönt att träffa alla i klassen igen japp japp :)
Även dom man inte snackar med alltid.
Skönt och se allas ansikten faktiskt.

Haha idag när jag och Nadina var ute och fotta lite så skulle vi kolla bilderna vi tagit.
Och så fanns det en bild som Nadina tydligen inte tagit.
Och hon bah; Aaah! någon hem söker mig jag svär..
Jag tog inte den bilden!
Jag bah; Okej
Hon bah; Hur kan du inte få damp?
Jag bah tänkte ''vet inte'' men sa inget.
Sen så stack vi hem typ.
Och jag tog tårta att käka oóch ska strax sova.
Jag är fett trött.
Men till alla er som saknat mig..
Nu ska jag börja blogga igen ;)

Vi hörs och hoppas jag kan komma in på banan med att blogga och veckans person!
Kanske skriva från mobilen när jag inte hinner sitta vid datan? :D
Iaf hoppas alla mår bra, det gör iaf jag. Jag mår faktiskt toppen.

Pappa fyllde 40 år förra onsdagen. Ett stort grattis till gammla gubben♥

Cya<3


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0