God morgon :) <3

Nu är man sjuk dårå :(
Så är hemma. vaknade nyss typ.
Ska snart käka frukost och sen ut med Nova sen städa.
Tror det blir skolan i morgon, men jag vet inte.
Har sjukt ont i öronen och hostar :/

Vet inte vad jag ska göra när jag är klar.
Kanske sova igen.
Men men, vet inte hur veckan kommer se ut men ungefär så här.

-----------------------------------------------------------------------------------
V:42
Måndag:
Städa
Tisdag: Skolan, Idrott, innebandy-träning
Onsdag: Skolan, Idrott, vänner
Torsdag: Skolan, vänner
Fredag: Skolan, vänner
Lördag: Innebandy match Flen-Nykvarn hemma (vilka kollar?), Vänner
Söndag: Vänner, Innebandy träning
--------------------------------------------------------------------------------------

Så tror jag det kommer se ut. Men jag vet inte.

♥!En och en halv vecka kvar!♥

Hoppas ni anra mår bra.
Pusshej, nu blire frukost för mig<3

PATRICIAÖNNERDAL

-----------------------------------------------------------------------------------
Kommer du ihåg när jag kom till dig den kvällen när du inte mådde bra?
För jag hade blivit tsm men Josef igen.
När vi låg på backen.
Du sa: Inget kommer aldrig bli som förut igen.
Jag svarade: Jo jag lovar det kommer de!

Men det jag inte visste då var:
 Att det var du som skulle göra så att det aldrig skulle bli som förut igen.
Inte jag, det var du.
Så du måste ju pratat åt dig själv. Och inte åt mig?
----------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0