Hejsan hoppsan :']

Haha var en stund sen jag skrev här ;o
Men hinner inte :/
Kanske borde göra blogg.se som start sida så jag kommer ihåg?
Jag lägger ju trotts allt upp bilder ungefär varje dag på bdb.
teletubbiee@bdb

Iaf det här inte hänt så mycket sen sist ändå, det gammla vanliga varje dag.
Skolan, hem, sova, äta, vänner :)
På helgerna kanske det händer lite mera dock ;)

Nyss i helgen var älsklingen här och vi drog till sthlm i lördags och kolla runt lite.
Nu i helgen kommer han igen men bara på fredagen till lördagen :(

Så här ser helgen ut;
Fredag: Älsklingen, Linus(kusse), Emma, Sandra och Oskar. 7 månader med bästa!
Lördag: Älsklingen drar hem, så då blir det dom andra. Eller e-tuna med mamma :)
Söndag: E-tuna med mamma kanske om vi inte åker på lördag. Eller vännerna :)

Snacka om att jag längtar! :D Hoppas bara inte jag blir mer sjuk då kommer jag inte få träffa någon :(

Nu ska jag poppa musik och vänta på maten :) hoppas edt blir någe gott idag.

Puss&Kram


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0