Hellu :D

Nu har jag vart ute med Nova, ätit mackor och oboy, kolla film och käka mat :D

Så ja vad ska jag göra nu då?
Klockan är juh bara tjugo över sju :(

Jag ska nog berätta lite om filmen!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Titel: August Rush
Åldersgräns: Barntillåten
Redissör: Kirsten Sheridan
Utgivningsår: 2007
Längd: 114

´´Historien om en karismatisk ung irländsk gitarrist och en överbeskyddad ung cellist som av en tillfällighet träffas under en magisk kväll i New York.
De skiljs snart från varandra, men efterlämnar ett spädbarn, August Rush, som blir föräldralös.
Nu spelandes på New Yorks gator och omhändertagen av en mystisk främling, använder August sin remarkabla musikaliska talang till att hitta sina föräldrar.´´

Jag skulle nog ge filmen en stark 4,5 poängare.
Jag tycker den var bra och spänade.
Plus att musiken i filmen får en på gott humör!

 Jag tycker dom som gillar musik borde se den! :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Så nu vet jag inte vad jag ska göra :)
Msn antagligen (:
sen klockan nio blir det CSI

Hejdå så länge!

// PATRICIAÖNNERDAL


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0