Helgen lite snabbt i text!

Så trött efter helgen, men gud vad rolig den har vart :D

Åkte till Linköpings cupen i Fredags med Innebandy brudarna.
Bussen som vi hyrt var en stor sak så man kunde i princip sitta vart man ville.
Så man kunde inte klaga på att de var trångt!
Bussresan tog runt 2.5 timmar.
När vi var framme gick vi till vårat rum eller ja det tog ett tag tills vi hittade till rätt :o
Efter det skulle vi käka.
På kvällen gick jag och några andra runt och små pratade med några killar.

På lördags morgonen skulle vi upp vid 6 så vi blev väckta kvart i.
GUD VAD MAN VAR TRÖTT!
Fixade och sånt sendan spelade vi match vid 8.
1-1 mot Linköpings grupp 11 blev resultatet :)
Sen skulle vi till skolan där vi bodde.
Efter några timmar var det match igen.
4-0 till Jönköping eller nått sånt.
Sen skolan igen.
Där träffade jag Ludwig och Anton.
Några boys från Linköping.
Fast dock är jag som jag är.. väldigt blyg första gången jag träffar någon.
Dom drog efter en stund.
Hände lite mer och på kvällen körde vi en till match mot några andra och jag minns inte resultatet tyvärr :(
Men minns att alla hade brottom hem för det var ''fest'' (om man nu kan kalla de det).
Tjejer är vi som vi är, måste fixa oss massor innan vi är klara! :D
I alla fall på festen dansade man väll runt med några killar men blev väldigt törstig efter en stund så stack och drack strax efter kom Anton och Ludwig igen.

Fast ja dom är väldigt dryga så dom messade att jag skulle gå till fotbolls planen som låg lite längre bort.
Jag hade en klänning som är väldigt ''kort'' (kommer bild!) så jag frös sönder.
Men aa som sagt dom är väldigt dryga och tydligen skulle jag med till Preem som låg på andra sidan vägen.
Ehm, lånade dock Ludwigs jacka då, antar att han blev lite snällare :D
Dom stack igen och jag stack till rummet (även fast festen fortfarande var igång)
Mådde inte så bra, trött och huvudvärk.
Stack och bytte om och sen gick jag och Linn och köpte lite att äta.
Lite efter det kom Ludwig och Anton tillbaka.
Men nu hade dom Dennis med sig.
Dom 3 och jag satt i skolan och snackade lite.
Eller ja jag kollade väll mest på när Ludwig höll på, eh ja vad han nu gjorde XD
Sen var det dags att sova.

Vi spelade match klockan 9.40 på söndagen, vi vann med 2-0 eller nått sånt.
Sen till skolan och packa sen match vid två eller något sånt.
Vi förlorade med 2-1. (semifinalen)
Vi kom 3a.
Sedan skulle vi hem! :D
Fast blev lite ledsen över att jag inte kunde träffa Ludwig och dom mer :(
Riktigt goa killar :D
Men iaf tillbringar ganska mycket tid i Linköping på sommrarna så kanske träffar dom då om jag inte har annat för mig :)
Detta var min helg XD :D

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0