Borde sova!

Tjena!
Idag har jag inte skrivit för jag orkade inte XD
Men skriver lite nu innan jag ska sova.
Ehm.. Idag så vaknade jag lite väl sent och jag har inte gjort ett piss idag rent ut sagt.
Kollade nyss på Due Date.
Grym film måste jag säga XD
Imorgon är de fredag så ska kanske hitta på något med vännerna?
Ja, vi får väll se vad som händer.
Vet iaf att jag ska prata med Josef :D
Nu ska jag sova tror jag, eller ja iaf snart.
Kanske kolla ett avsnit av säsong 1 på Vampire Diaries? :D
Låter som en bra ide enligt mig.
Så vi hörs senare idag eller vad man ska säga eftersom klockan 01:44 ;)
puss&kram
sov gott

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0