Go kväll :)

Kom just hem från min moster.
GOOOOSH vad hennes kattunge är söt! Helt klart skit kär i Zally ♥
Idag har vart en tråkig dag för jag har inte gjort så mycket.
Ehm vaknade vid 16.30 för Niklas ringde, stod och snacka med han och sen ringde Nattis strax efter.
Hade ingen koll på tiden så hehe jag var inte klar när hon ringde.
Men ja jag han ju byta om och så ;)
Ehm nu sitter jag här, ska kolla på Mean girls 2
Jag undrar fall den är bra?
Efter blir det Hostel 1&2 som jag och Niklas skulle kollat på igår men de vart inte så.
Men idag ser vi dom istället ;)
Nu ska jag städa Figgos bur innan mamma helt klart får lack på mig :$
puss&kram



Så dö söt!


FILMEN :)

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0