Redbull<3

Som ni ser så.. hehe.. skrev jag av mig på inlägget under.
Känns så härligt när man får in dom rätta orden och kan skriva ner en känlsa.
Några minuter innan jag skrev de där så kände jag exakt den.
Vill inte säga varför för de är liiite väl privat ;)
Och jag har lovat att inte prata/skriva om de så ja..
Men ingen sa att jag INTE fick skriva ner de i känsla.
Och den texten säger ju inte speciellt mycket direkt.

Ehm just nu sitter jag och tänker lite. Fast jag ska egentligen se film med Niklas.
Men ja han drog på toa..
Vi såg nyss på ''Mirrors I''
Så nu ska vi se ''Mirrors II''
Lite sär film men sjukt grym och tvåan verkar bättre, så upp till bevis nu då!
Eh ja ingen skola i morgon heller för min del.
jag har just nu inte vart i skolan på 1 veckan.. :o
Inte bra, även fast de är sjukt skönt så är de abslout inte bra!
Men nu ska jag kolla film, så vi hörs efter eller när jag vaknat igen ;)
ps: REDBULL är sjukt gott (aa'
puss&kram


' Det skulle blivit 11 månader idag '

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0