Träääääning..

Hejsan alla glada ;)
Dagen som gått började med att mamma väckte mig 10.00 och började tjata om att vi skulle gå lång promenad med Nova.
Trött men ändå snäll svarade jag med en suck och ''okej men om en halvtimme''.
Jag låg i sängen och mamma blabblade på om massor.
Klockan gick och efter två timmar kom vi ut HAHA.
Vi gick och snacka om allt möjligt, mycket trevligt :)
Sen när vi kom hem var vi trötta och slog på en film.
Det fick bli 'HachikoA dog story'
Mycket rörande film en stund, och gud vad hunden är söt!
Filmen rekomenderas till dom som inte är känsliga mot sorgsna filmer.
Nu har jag nyss tränat och nu väntar duschen och efter blir de en trevlig film för mig själv ;)
Precis vad jag behöver.
Hörs senare!
puss&kram

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0