Hmmm..

Jag funderar på att göra ett video inlägg men jag vet inte ;o
Vad tycker ni? :)

Idag har jag i alla fall bygg på ett projekt i skolan. Typ ett hus..
Vi faila så stark men kom 2a så måste gå på SM i tävligen :s
SEGT!
Orkar inte gå upp 6.00 för att åka till Västerås Universitet och bara glo i 12 timmar typ :S
Men ja jag offrar mig till en seg dag... en seg Fredag :(
På kvällen kanske det blir bättre :o
Hoppas det!
Nu ska jag i alla fall kolla på en film och vänta på att människorna som bor i detta huset kommer hem :)
Hoppas alla fått en rolig dag!
Puss&kram

Åh juste jag tänkter fortfarande på att lägga ner min blogg.. så vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: hehu

JA du ska göra ett video inlägg :D



NEJ du ska inte lägga ner bloggen :(

2011-03-07 @ 17:58:10


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0