Insidan! ♥

Vad är det ni går efter hos en person?
Jag kollar såklart på utsidan också.
Det gör väll i princip alla.. även dom som säger att dom inte gör det.
Men i alla fall, jag kollar nog på utsidan om jag inte känner personen.
Men vi säger att jag skulle lära känna den, då är det nog mer personligheten.
För om personen är ett svin, har jag ingen större lust att fortsätta träffa den.
Så ja, enligt mig kan personligheten göra utsidan ful.
Även hur bra man ser ut.
Jag har hört från många att dom ser likadant som jag på saken.
Men de är mina vänner så jag tänkte fråga er där ute som läser detta.
Hur ser ni på personer?
Vore verkligen roligt att få veta! :D
Kram<3

Kommentarer
Postat av: hehu

samma här typ :P



om man går nånstans och ser nån som e snygg så ser man ju de ofc på utsidan men om man lär känna nån som e snygg så kan dom bli fula pga insidan. eller tvärtom att nån som inte ser så bra ut kan se väldigt bra ut om man lär känna den och gillar dens personlighet :D

2011-03-16 @ 18:57:25
Postat av: Svar: hehu

Japp det är väll så :) Glad att du håller med mig ;)

2011-03-16 @ 19:00:02
Postat av: Robert Fernandez

sv: Vad bra! :)

Tack så mycket, alltid kul att höra! :D

2011-03-16 @ 19:13:49
URL: http://robertfernandez.blogg.se/


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0