Roliga händelser och hemska händelser idag x')

(ROLIGA i mat salen)

Linn: ja tar aldrig ketchup fast jag äter inte ketchup (whut?)

Nadina o jag: HAHAHA

*lååång tystnad*

Jag: mmhmhmm 'stönar'

Nadina: O.O HAHA whaaataa faaack?

Jag: ja tänker på då du mjölken.. glaset.. glasmjölken

Nadina: HAHAHA

Jag: då du spillde mjölken.. i knät

jag: asså folket tror nog att vi är höga

Nadina: a det saknas bara rök

Jag helt random: asså man kan hälla peppar i mjölken o dricka det *blev helt seriös o petade i maten*

nadina o linn: .... HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH

alla: HAHAHAHAHAH

Jag: *andas ut högt*

Nadina:  *andas ut högt*

alla: HAHAHAHAHHA

linn: HAHAHA 'nöff'

Jag: *sprutar ut mjölken o håller på o kvävas*

Jag: tror ja ska gå nu..

(alla reser sig)

linn: NEJ VÄNTA! TYST!!

*nadina o jag e tysta o tänker wtf*

linn: det plingar i kyrkan..

alla: HAHAHAHA


Medverkande: Nadina Agic, Linn Peura, Patricia Önnerdal ( jag )

 

Sen vare mycket mer som hände men vi garvade så mycket så vi glömmde allt..

 

Sen när vi satt i datorsalen så råkar jag skriva 'Skitofreni' i stället för Schizofreni pch jag tyck skriker ut de och alla börjar garva! XD

 

(TRÅKIGA på idrotten)

Vi hade typ västa jobbiga hinderbanan på idrotten, där man ska hoppa över plintar och sedan under något sedan upp igen och hoppa och sedan ner o.s.v. och vad tror ni händer? Jo det värsta som finns min knäskål vrider sig. Jag bah: Men gud vad ska jag göra nu då.. så jag tar tag i knät och vrider sakta tillbaka. FAN VAD ONT! Men sen fortsätter jag banan. Och jag får typ sitta och vrida skiten hela tiden! :( Helvete vad ont de gjorde! Tur att jag har mitt knäsak som stärker upp så det inte hade blivit värre! Jag kör i alla fall och nu på träningen gick det fullt bra, så jag tror nog att knäskålen satte sig rätt igen! :) Hoppas jag :(


Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0