Tårar va blod

Än en gång går jag igenom det jag gått i egenom mer än 100 gånger känns det som.
Ett hejdå av en romans, varje gång lika hjärtskärande.
Men varför, varför just denna gång är det 1000 gånger värre?
När jag i princip visste att det skulle hända.
vare för att vi hade något jag aldrig haft med någon förut?
Mer än vän romans av något slag..
Du var min bästavän, men ändå mer.
Vet inte hur jag ska hantera pressen, allt jag gör är att stömma tårar.
Vill inte att detta ska hända.
Aldrig velat!
Jag älskar dig ju
Men...än en gång ligger jag på botten med ett hjärta på 2000 delar..
</3

Kommentarer


Kom ihåg att ip-nummer kan spåras, så tänk noga på vad du skriver
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0